Software pro advokátní kanceláře
Naše řešení umožňuje advokátním kancelářím různých rozměrů modernizovat své operace a dosáhnout větší efektivity prostřednictvím digitálních nástrojů ve zcela flexibilním prostředí.
Zobrazit DemoUniverzální a modulární systém, který se přizpůsobí vašim potřebám
Dokonalý, flexibilní a modulární systém automatizuje vaši advokátní kancelář, přizpůsobuje se vašim potřebám a poskytuje přehledná řešení pro konzultace, fakturaci a správu dokumentů přímo na vašem PC, mobilu nebo tabletu.
Hlavní funkce odvětvového řešení, které vám ušetří spoustu času
K dispozici z pohodlí domova
Možnost online přístupu pro právníky, právnických koncipientů a klienty z pohodlí jejich domovů prostřednictvím Internetu.
Systém vytvořený na míru
Přizpůsobte si systém Odoo podle vlastních preferencí a dosáhněte unikátních konkurenčních výhod.
Automatické notifikace
Získejte si důvěru svých klientů prostřednictvím transparentní komunikace o nadcházejících soudních jednáních.
Rychlé generování dokumentů
Generujte plnomocnění a jiné potřebné dokumenty pro vaše klienty rychle a bez námahy.
Odoo je jeden z nejrychleji rostoucích a nejpoužívanějších systémů na světě. Používá jej více než 7 milionů uživatelů, včetně firem jako Toyota, Hyundai nebo Danone.
CRM a ERP systém
Systém pro klienty a zaměstnance, který je přístupný z PC, tabletu nebo mobilu
Správa klientů
Kategorizujte klienty, plánujte schůzky, přidělujte přístupy k dokumentům, automaticky podepisujte smlouvy
Účetnictví
Zjednodušte si práci s fakturací pomocí automatické fakturace a přiřazování plateb
Marketing
Odesílejte emaily, SMS, dopisy, WhatsApp a Viber zprávy z jednoho místa snadno a rychle
Online marketing
Zajistěte úspěch vaší advokátní kanceláře optimalizací SEM, SEO a využitím sociálních médií
Manažment práce
Spravujte práci svého týmu efektivně s možností vytváření úkolů a schvalování procesů
HR manažment
Efektivní řízení a výběr zaměstnanců, plánování, správa dovolené a vozového parku
Helpdesk
Usnadněte si komunikaci s klienty díky přidělování emailů zaměstnancům a automatickým emailům
E-Learning
Možnost e-learningu pro vaše zaměstnance
Co dokáže naše efektivní odvětvové řešení?
Zpracovat vaše požadavky klienta a zařadit spis jeho agendy podle typu obchodní právo, trestní právo, občanské právo, pracovní právo a jiné
Pomozte vašemu klientovi konzultacemi a službami
Organizovat úkoly pro asistentku a koncipienty
Informační panel v reálném čase se souhrnnými údaji pro koncipienty a klienty s přehledem konzultací, jednání a jiných úkonů přímo z PC, mobilu a tabletu
Notifikace advokátovi, koncipientovi a klientovi s informací o jednání, schůzce nebo jiné lhůtě
Fakturovat svým klientům s notifikací o platbě
Klientský portál, který se obecně používá k ukládání dokumentů
Generátor dokumentů pro založení společností a změny ve společnostech
Generování zmocnění k zastupování podle agendy
Kalkulačka advokátních nákladů a úroků z prodlení
Prostřednictvím Helpdesku již neztratíte žádný email a požadavek klienta
Bezplatné poradenství s veřejně dostupnou otázkou a odpovědí
Propojení aplikací s Vaší webovou stránkou a možnost správy přes mobil a tablet
Typy odměny - paušální, tarifní, hodinová nebo podílová
Možnost bezkontaktní platby kartou
Nabídněte svým zákazníkům pohodlný a bezpečný způsob platby. Můžete využít řešení eKasa a bezkontaktní platby kartou. Navíc je možné propojení se službami jako SumUp nebo Dotykačka, které vám poskytnou potřebná zařízení a software pro přijímání plateb kartou.
Kompatibilita se všemi účetními systémy
V případě, že využíváte některý z běžně dostupných účetních systémů, nemusíte se obávat o kompatibilitu. Náš flexibilní systém je plně kompatibilní s populárními účetními systémy, jako například ALFA plus, OLYMP, OMEGA, ABRA flexi, KROS, Pohoda nebo MRP. Tímto způsobem si můžete výrazně usnadnit zpracování faktur a daňových dokladů.
Kompatibilita s různými bankami
Automatizovaný systém umožňuje automatické přiřazení a uhrazení plateb bez ohledu na to, kterou banku používáte. Je kompatibilní s více bankami, včetně ČSOB, Tatra Banka, FIO, Slovenská spořitelna, VÚB banka a dalšími. Díky tomu ušetříte čas a zjednodušíte si své účetnictví.
Chtěli byste vidět, jak by vypadalo řešení ve vaší advokátní kanceláři?
Sjednejte si bezplatnou a nezávaznou prezentaci s naším Odoo expertem.