akcia Akce do 31.12. 2024: ERP systém od 17 300 Kč | Vlastní firemní aplikace od 5 000 Kč | 55 firemních aplikací od 295 Kč měsíčně Více informací...

Software pro restaurace a jiné provozy

Naše řešení umožňuje provozům jakéhokoli typu inovovat a dosáhnout vyšší efektivity prostřednictvím digitalizace v rámci jednoho plně přizpůsobitelného systému.

Zobrazit Demo

Univerzální a modulární systém, který se přizpůsobí vašim potřebám

Náš flexibilní a modulární systém se přizpůsobí vašim individuálním potřebám a poskytuje moderní řešení pro přehlednou správu malých kaváren, barů, restaurací, restauračních sítí, jídelen a jiných gastronomických provozů.

Zobrazit Demo

Hlavní funkce odvětvového řešení, které vám ušetří spoustu času

Skladový manažment

Mějte vždy po ruce přehlednou a přesnou evidenci skladových zásob.

Komunikace mezi personálem

Zjednodušte komunikaci mezi číšníky a kuchaři při objednávání a vydávání jídel.

Systém vytvořený na míru

Přizpůsobte si systém Odoo podle vlastních preferencí a dosáhněte unikátních konkurenčních výhod.

Evidence objednávek a jejich správa

Zaznamenávejte objednávky od zákazníků, upravujte je podle potřeby a sledujte jejich stav.

Odoo je jeden z nejrychleji rostoucích a nejpoužívanějších systémů na světě. Používá jej více než 7 milionů uživatelů, včetně firem jako Toyota, Hyundai nebo Danone.

Správa objednávek

Zaznamenávejte objednávky od zákazníků, upravujte je podle potřeby a sledujte jejich stav a historii

Komunikace

Zjednodušte si komunikaci mezi číšníky a kuchaři pomocí digitální objednávky

Účetnictví

Zjednodušte si práci s fakturací pomocí automatické fakturace a přiřazování plateb

Statistiky prodeje

Zobrazujte přehledné statistiky prodeje a tržeb, které vám pomáhají analyzovat výkonnost podniku

Přehled odbytů

Mějte k dispozici přehledy odbytu jídel a produktů, které vám pomohou identifikovat nejprodávanější položky

Správa skladu

Evidujte přehledně své skladové zásoby a sledujte příjem a výdej surovin, polotovarů a pod.

Přehled objednávek

Zobrazujte si objednávky podle různých filtrů, abyste měli lepší přehled o tom, kterou je třeba vyřídit nejdříve

Správa inventur

Zajistěte přehledné zpracování skladových inventur, čímž zvýšíte přesnost údajů o zásobách

E-Learning

Možnost e-learningu pro vaše zaměstnance

Zobrazit Demo

Co dokáže naše efektivní odvětvové řešení?

Přehledná a přesná evidence skladových zásob

Přehledné statistiky prodeje a tržeb

Jednoduchá tvorba kalkulací

Nástroj pro plánování akcí – limity

Pružné možnosti odpisu surovin ze skladů

Přehledné zpracování skladových inventur

Skladové zásoby a inventury

Evidence objednávek a jejich správa

Jednoduché přijímání objednávek

Přímé zadávání objednávek do kuchyně

Jednoduchá práce s polotovary

Uzávěrky skladů na konci účetního období

Zpracování evidence alkoholu podle zákona

Exporty pohybů a tržeb do účetnictví

Provozní střediska a přehledné číselníky

Evidence zboží

Předběžné inventury přes mobilní aplikaci

Zobrazení objednávek podle: pořadí příchodu, jídel, stolů, bonů, ...

Možnost uzávěrky kuchyně

Offline režim při výpadcích konektivity

Dávkování a porce

Receptury polotovarů

Objednávky a dodací listy

Výrobní plány a suroviny

Přehledy odbytů

Kontrola limitní ceny

Komunikace mezi číšníky a kuchaři

Informace o délce trvání objednávky, počty nevyřízených objednávek

Informace pro číšníky o hotových objednávkách

Snadná úprava objednávek

Možnost bezkontaktní platby kartou

Nabídněte svým zákazníkům pohodlný a bezpečný způsob platby. Můžete využít řešení eKasa a bezkontaktní platby kartou. Navíc je možné propojení se službami jako SumUp nebo Dotykačka, které vám poskytnou potřebná zařízení a software pro přijímání plateb kartou.

Kompatibilita se všemi účetními systémy

V případě, že využíváte některý z běžně dostupných účetních systémů, nemusíte se obávat o kompatibilitu. Náš flexibilní systém je plně kompatibilní s populárními účetními systémy, jako například ALFA plus, OLYMP, OMEGA, ABRA flexi, KROS, Pohoda nebo MRP. Tímto způsobem si můžete výrazně usnadnit zpracování faktur a daňových dokladů.

Kompatibilita s různými bankami

Automatizovaný systém umožňuje automatické přiřazení a uhrazení plateb bez ohledu na to, kterou banku používáte. Je kompatibilní s více bankami, včetně ČSOB, Tatra Banka, FIO, Slovenská spořitelna, VÚB banka a dalšími. Díky tomu ušetříte čas a zjednodušíte si své účetnictví.

Chtěli byste vidět, jak by vypadalo řešení ve vaší restauraci nebo podniku?

Sjednejte si bezplatnou a nezávaznou prezentaci s naším Odoo expertem.