Software pro restaurace a jiné provozy
Naše řešení umožňuje provozům jakéhokoli typu inovovat a dosáhnout vyšší efektivity prostřednictvím digitalizace v rámci jednoho plně přizpůsobitelného systému.
Zobrazit DemoUniverzální a modulární systém, který se přizpůsobí vašim potřebám
Náš flexibilní a modulární systém se přizpůsobí vašim individuálním potřebám a poskytuje moderní řešení pro přehlednou správu malých kaváren, barů, restaurací, restauračních sítí, jídelen a jiných gastronomických provozů.
Hlavní funkce odvětvového řešení, které vám ušetří spoustu času
Skladový manažment
Mějte vždy po ruce přehlednou a přesnou evidenci skladových zásob.
Komunikace mezi personálem
Zjednodušte komunikaci mezi číšníky a kuchaři při objednávání a vydávání jídel.
Systém vytvořený na míru
Přizpůsobte si systém Odoo podle vlastních preferencí a dosáhněte unikátních konkurenčních výhod.
Evidence objednávek a jejich správa
Zaznamenávejte objednávky od zákazníků, upravujte je podle potřeby a sledujte jejich stav.
Odoo je jeden z nejrychleji rostoucích a nejpoužívanějších systémů na světě. Používá jej více než 7 milionů uživatelů, včetně firem jako Toyota, Hyundai nebo Danone.
Správa objednávek
Zaznamenávejte objednávky od zákazníků, upravujte je podle potřeby a sledujte jejich stav a historii
Komunikace
Zjednodušte si komunikaci mezi číšníky a kuchaři pomocí digitální objednávky
Účetnictví
Zjednodušte si práci s fakturací pomocí automatické fakturace a přiřazování plateb
Statistiky prodeje
Zobrazujte přehledné statistiky prodeje a tržeb, které vám pomáhají analyzovat výkonnost podniku
Přehled odbytů
Mějte k dispozici přehledy odbytu jídel a produktů, které vám pomohou identifikovat nejprodávanější položky
Správa skladu
Evidujte přehledně své skladové zásoby a sledujte příjem a výdej surovin, polotovarů a pod.
Přehled objednávek
Zobrazujte si objednávky podle různých filtrů, abyste měli lepší přehled o tom, kterou je třeba vyřídit nejdříve
Správa inventur
Zajistěte přehledné zpracování skladových inventur, čímž zvýšíte přesnost údajů o zásobách
E-Learning
Možnost e-learningu pro vaše zaměstnance
Co dokáže naše efektivní odvětvové řešení?
Přehledná a přesná evidence skladových zásob
Přehledné statistiky prodeje a tržeb
Jednoduchá tvorba kalkulací
Nástroj pro plánování akcí – limity
Pružné možnosti odpisu surovin ze skladů
Přehledné zpracování skladových inventur
Skladové zásoby a inventury
Evidence objednávek a jejich správa
Jednoduché přijímání objednávek
Přímé zadávání objednávek do kuchyně
Jednoduchá práce s polotovary
Uzávěrky skladů na konci účetního období
Zpracování evidence alkoholu podle zákona
Exporty pohybů a tržeb do účetnictví
Provozní střediska a přehledné číselníky
Evidence zboží
Předběžné inventury přes mobilní aplikaci
Zobrazení objednávek podle: pořadí příchodu, jídel, stolů, bonů, ...
Možnost uzávěrky kuchyně
Offline režim při výpadcích konektivity
Dávkování a porce
Receptury polotovarů
Objednávky a dodací listy
Výrobní plány a suroviny
Přehledy odbytů
Kontrola limitní ceny
Komunikace mezi číšníky a kuchaři
Informace o délce trvání objednávky, počty nevyřízených objednávek
Informace pro číšníky o hotových objednávkách
Snadná úprava objednávek
Možnost bezkontaktní platby kartou
Nabídněte svým zákazníkům pohodlný a bezpečný způsob platby. Můžete využít řešení eKasa a bezkontaktní platby kartou. Navíc je možné propojení se službami jako SumUp nebo Dotykačka, které vám poskytnou potřebná zařízení a software pro přijímání plateb kartou.
Kompatibilita se všemi účetními systémy
V případě, že využíváte některý z běžně dostupných účetních systémů, nemusíte se obávat o kompatibilitu. Náš flexibilní systém je plně kompatibilní s populárními účetními systémy, jako například ALFA plus, OLYMP, OMEGA, ABRA flexi, KROS, Pohoda nebo MRP. Tímto způsobem si můžete výrazně usnadnit zpracování faktur a daňových dokladů.
Kompatibilita s různými bankami
Automatizovaný systém umožňuje automatické přiřazení a uhrazení plateb bez ohledu na to, kterou banku používáte. Je kompatibilní s více bankami, včetně ČSOB, Tatra Banka, FIO, Slovenská spořitelna, VÚB banka a dalšími. Díky tomu ušetříte čas a zjednodušíte si své účetnictví.
Chtěli byste vidět, jak by vypadalo řešení ve vaší restauraci nebo podniku?
Sjednejte si bezplatnou a nezávaznou prezentaci s naším Odoo expertem.