Software pro půjčovny
Naše inovativní řešení podporuje půjčovny různých odvětví v dosahování vyšší účinnosti prostřednictvím digitální transformace v rámci jednoho plně přizpůsobitelného systému.
Zobrazit DemoUniverzální a modulární systém, který se přizpůsobí vašim potřebám
Náš flexibilní a modulární systém automatizuje vaši půjčovnu v rámci jakéhokoli odvětví. Systém se přizpůsobí vašim potřebám a poskytuje přehledná řešení pro procesy týkající se fakturace, řízení půjčovny a správy dokumentů přímo na vašem PC, mobilním zařízení nebo tabletu.
Hlavní funkce odvětvového řešení, které vám ušetří spoustu času
Pronájem integrovaný s účetnictvím
Zjednodušte si evidenci příjmů a výdajů z pronájmu a automatizujte tvorbu dokladů.
Evidence kaucí
Udržujte přehled o kaucích, které jste přijali od vašich zákazníků.
Detailní analytický report
Získejte lepší přehled o vašem podnikání tím, že budete sledovat důležité statistiky.
Systém vytvořený na míru
Upravte si systém podle vašich vlastních představ a získejte jedinečné konkurenční výhody.
Odoo je jeden z nejrychleji rostoucích a nejpoužívanějších systémů na světě. Používá jej více než 7 milionů uživatelů, včetně firem jako Toyota, Hyundai nebo Danone.
Správa pronájmu
Zjednodušte si evidenci příjmů a výdajů z pronájmu a automatizujte vystavování potřebných dokladů v Odoo
Detailní analýza
Získejte přehled o vašem podnikání tím, že budete sledovat důležité ukazatele jako tržby, obsazenost, a pod.
Účetnictví
Zjednodušte si práci s fakturací pomocí automatické fakturace a přiřazování plateb
Webové propojení
Zvyšte svou viditelnost a dosah na internetu tím, že budete nabízet online rezervaci a platbu
Email konfirmace
Zvyšte spokojenost zákazníků tím, že jim pošlete email s potvrzením a fakturou za pronájem
Manažment práce
Spravujte práci svého týmu efektivně s možností vytváření úkolů a schvalování procesů
Kontrola poškození
Předcházejte sporům se zákazníky tím, že budete evidovat stav zboží před a po pronájmu
Evidence kaucí
Udržujte přehled o kaucích a evidujte výši kauce, způsob platby, datum vrácení a stav zboží
E-Learning
Možnost e-learningu pro vaše zaměstnance
Možnost bezkontaktní platby kartou
Nabídněte svým zákazníkům pohodlný a bezpečný způsob platby. Můžete využít řešení eKasa a bezkontaktní platby kartou. Navíc je možné propojení se službami jako SumUp nebo Dotykačka, které vám poskytnou potřebná zařízení a software pro přijímání plateb kartou.
Kompatibilita se všemi účetními systémy
V případě, že využíváte některý z běžně dostupných účetních systémů, nemusíte se obávat o kompatibilitu. Náš flexibilní systém je plně kompatibilní s populárními účetními systémy, jako například ALFA plus, OLYMP, OMEGA, ABRA flexi, KROS, Pohoda nebo MRP. Tímto způsobem si můžete výrazně usnadnit zpracování faktur a daňových dokladů.
Kompatibilita s různými bankami
Automatizovaný systém umožňuje automatické přiřazení a uhrazení plateb bez ohledu na to, kterou banku používáte. Je kompatibilní s více bankami, včetně ČSOB, Tatra Banka, FIO, Slovenská spořitelna, VÚB banka a dalšími. Díky tomu ušetříte čas a zjednodušíte si své účetnictví.
Chtěli byste vidět, jak by vypadalo řešení ve vaší půjčovně?
Sjednejte si bezplatnou a nezávaznou prezentaci s naším Odoo expertem.