https://implemento.cz/wp-content/uploads/2019/04/implemento-logo@2x-300x70.png
akcia Akce do 29. 2. 2024: ERP systém od 17 300 Kč | Vlastní firemní aplikace od 5 000 Kč | 55 firemních aplikací od 295 Kč měsíčně Více informací...

Software pro půjčovny

Naše inovativní řešení podporuje půjčovny různých odvětví v dosahování vyšší účinnosti prostřednictvím digitální transformace v rámci jednoho plně přizpůsobitelného systému.

Zobrazit Demo

Univerzální a modulární systém, který se přizpůsobí vašim potřebám

Náš flexibilní a modulární systém automatizuje vaši půjčovnu v rámci jakéhokoli odvětví. Systém se přizpůsobí vašim potřebám a poskytuje přehledná řešení pro procesy týkající se fakturace, řízení půjčovny a správy dokumentů přímo na vašem PC, mobilním zařízení nebo tabletu.

Zobrazit Demo

Hlavní funkce odvětvového řešení, které vám ušetří spoustu času

Pronájem integrovaný s účetnictvím

Zjednodušte si evidenci příjmů a výdajů z pronájmu a automatizujte tvorbu dokladů.

Evidence kaucí

Udržujte přehled o kaucích, které jste přijali od vašich zákazníků.

Detailní analytický report

Získejte lepší přehled o vašem podnikání tím, že budete sledovat důležité statistiky.

Systém vytvořený na míru

Upravte si systém podle vašich vlastních představ a získejte jedinečné konkurenční výhody.

Odoo je jeden z nejrychleji rostoucích a nejpoužívanějších systémů na světě. Používá jej více než 7 milionů uživatelů, včetně firem jako Toyota, Hyundai nebo Danone.

Správa pronájmu

Zjednodušte si evidenci příjmů a výdajů z pronájmu a automatizujte vystavování potřebných dokladů v Odoo

Detailní analýza

Získejte přehled o vašem podnikání tím, že budete sledovat důležité ukazatele jako tržby, obsazenost, a pod.

Účetnictví

Zjednodušte si práci s fakturací pomocí automatické fakturace a přiřazování plateb

Webové propojení

Zvyšte svou viditelnost a dosah na internetu tím, že budete nabízet online rezervaci a platbu

Email konfirmace

Zvyšte spokojenost zákazníků tím, že jim pošlete email s potvrzením a fakturou za pronájem

Manažment práce

Spravujte práci svého týmu efektivně s možností vytváření úkolů a schvalování procesů

Kontrola poškození

Předcházejte sporům se zákazníky tím, že budete evidovat stav zboží před a po pronájmu

Evidence kaucí

Udržujte přehled o kaucích a evidujte výši kauce, způsob platby, datum vrácení a stav zboží

E-Learning

Možnost e-learningu pro vaše zaměstnance

Zobrazit Demo

Možnost bezkontaktní platby kartou

Nabídněte svým zákazníkům pohodlný a bezpečný způsob platby. Můžete využít řešení eKasa a bezkontaktní platby kartou. Navíc je možné propojení se službami jako SumUp nebo Dotykačka, které vám poskytnou potřebná zařízení a software pro přijímání plateb kartou.

Kompatibilita se všemi účetními systémy

V případě, že využíváte některý z běžně dostupných účetních systémů, nemusíte se obávat o kompatibilitu. Náš flexibilní systém je plně kompatibilní s populárními účetními systémy, jako například ALFA plus, OLYMP, OMEGA, ABRA flexi, KROS, Pohoda nebo MRP. Tímto způsobem si můžete výrazně usnadnit zpracování faktur a daňových dokladů.

Kompatibilita s různými bankami

Automatizovaný systém umožňuje automatické přiřazení a uhrazení plateb bez ohledu na to, kterou banku používáte. Je kompatibilní s více bankami, včetně ČSOB, Tatra Banka, FIO, Slovenská spořitelna, VÚB banka a dalšími. Díky tomu ušetříte čas a zjednodušíte si své účetnictví.

Chtěli byste vidět, jak by vypadalo řešení ve vaší půjčovně?

Sjednejte si bezplatnou a nezávaznou prezentaci s naším Odoo expertem.