Software pro spediční společnosti
Naše inovační řešení umožňuje spedičním společnostem inovovat a zlepšit svou efektivitu prostřednictvím digitalizace v rámci jednoho plně přizpůsobitelného systému.
Zobrazit DemoUniverzální a modulární systém, který se přizpůsobí vašim potřebám
Tento modulární systém je speciálně vytvořen pro společnosti, které se zabývají přepravou zboží pomocí nákladních a osobních vozidel, jakož i mechanismů. Ať už se jedná o hlavní činnost společnosti nebo o interní logistiku, tento systém poskytuje efektivní řešení.
Hlavní funkce odvětvového řešení, které vám ušetří spoustu času
Nastavení přepravních operací
Možnost definovat a spravovat přepravní operace, které představují fáze přepravy.
Systém vytvořený na míru
Přizpůsobte si systém Odoo podle vlastních preferencí a dosáhněte unikátních konkurenčních výhod.
Objednávka přepravy
Zadávejte a spravujte přepravní objednávky, které obsahují všechny potřebné informace.
Celní odbavení
Vytvářejte celní dokumenty, které jsou potřebné pro přepravu zboží přes hranice.
Odoo je jeden z nejrychleji rostoucích a nejpoužívanějších systémů na světě. Používá jej více než 7 milionů uživatelů, včetně firem jako Toyota, Hyundai nebo Danone.
CRM a ERP systém
Systém Odoo pro klienty a zaměstnance, který je přístupný z PC, tabletu nebo mobilu
Nastavení přepravy
Spravujte přepravní objednávky, které obsahují informace o odesílateli, příjemci, zboží, společnosti
Účetnictví
Zjednodušte si práci s fakturací pomocí automatické fakturace a přiřazování plateb
Přepravní operace
Definujte přepravní operace, které představují jednotlivé fáze přepravy zboží od odesílatele k příjemci
Celní odbavení
Vytvářejte a spravujte celní dokumenty, které jsou potřebné pro přepravu zboží přes hranice
Nastavení trasy
Plánujte a optimalizujte trasy přepravních operací na základě různých kritérií jako vzdálenost, cena, čas a pod.
Přeprava zboží
Monitorujte průběh přepravy zboží v reálném čase a získejte přesné a aktuální informace o stavu zásilek
Zprávy
Zprávy o přepravních objednávkách poskytují přehledné informace a sledování objednávek
E-Learning
Možnost e-learningu pro vaše zaměstnance
Co dokáže naše efektivní odvětvové řešení?
Nastavení přepravních objednávek
Vytváření a seřizování přepravních objednávek pro efektivní řízení a plánování přepravy zboží
Zprávy o přepravních objednávkách poskytují přehledné informace a sledování přepravních objednávek včetně stavů, časových linií a důležitých detailů, což zlepšuje řízení přepravní logistiky
Konfigurace a nastavení různých služeb přepravních operací, umožňujících přesnou a efektivní správu a organizaci přepravy zboží
Celní odbavení a revize celního odbavení
Celní odbavení umožňuje efektivní a přesné zpracování celních postupů při přepravě zboží. Tento modul zajišťuje, že celní předpisy jsou dodrženy a správně dokumentovány, což zaručuje hladký tok zboží přes celní hranice a minimalizuje riziko problémů s celními orgány
Sledování podrobností přepravních objednávek
Sledování přepravy zboží
Funkce nastavení tras přepravních operací umožňuje efektivní plánování a optimalizaci tras přepravy zboží. Tento modul umožňuje definovat a spravovat trasy, určit preferované cesty a zastávky, a tím zajistit efektivní využití dopravních zdrojů a minimalizovat náklady a čas potřebný pro přepravu
Nastavení tras přepravních operací
Zprávy o přepravních objednávkách
Nastavení služeb přepravních operací
Možnost bezkontaktní platby kartou
Nabídněte svým zákazníkům pohodlný a bezpečný způsob platby. Můžete využít řešení eKasa a bezkontaktní platby kartou. Navíc je možné propojení se službami jako SumUp nebo Dotykačka, které vám poskytnou potřebná zařízení a software pro přijímání plateb kartou.
Kompatibilita se všemi účetními systémy
V případě, že využíváte některý z běžně dostupných účetních systémů, nemusíte se obávat o kompatibilitu. Náš flexibilní systém je plně kompatibilní s populárními účetními systémy, jako například ALFA plus, OLYMP, OMEGA, ABRA flexi, KROS, Pohoda nebo MRP. Tímto způsobem si můžete výrazně usnadnit zpracování faktur a daňových dokladů.
Kompatibilita s různými bankami
Automatizovaný systém umožňuje automatické přiřazení a uhrazení plateb bez ohledu na to, kterou banku používáte. Je kompatibilní s více bankami, včetně ČSOB, Tatra Banka, FIO, Slovenská spořitelna, VÚB banka a dalšími. Díky tomu ušetříte čas a zjednodušíte si své účetnictví.
Chtěli byste vidět, jak by vypadalo řešení ve vaší spediční společnosti?
Dohodnite si bezplatnú a nezáväznú prezentáciu s našim Odoo expertom.