https://implemento.cz/wp-content/uploads/2019/04/implemento-logo@2x-300x70.png
akcia Akce do 29. 2. 2024: ERP systém od 17 300 Kč | Vlastní firemní aplikace od 5 000 Kč | 55 firemních aplikací od 295 Kč měsíčně Více informací...

Software pro spediční společnosti

Naše inovační řešení umožňuje spedičním společnostem inovovat a zlepšit svou efektivitu prostřednictvím digitalizace v rámci jednoho plně přizpůsobitelného systému.

Zobrazit Demo

Univerzální a modulární systém, který se přizpůsobí vašim potřebám

Tento modulární systém je speciálně vytvořen pro společnosti, které se zabývají přepravou zboží pomocí nákladních a osobních vozidel, jakož i mechanismů. Ať už se jedná o hlavní činnost společnosti nebo o interní logistiku, tento systém poskytuje efektivní řešení.

Zobrazit Demo

Hlavní funkce odvětvového řešení, které vám ušetří spoustu času

Nastavení přepravních operací

Možnost definovat a spravovat přepravní operace, které představují fáze přepravy.

Systém vytvořený na míru

Přizpůsobte si systém Odoo podle vlastních preferencí a dosáhněte unikátních konkurenčních výhod.

Objednávka přepravy

Zadávejte a spravujte přepravní objednávky, které obsahují všechny potřebné informace.

Celní odbavení

​Vytvářejte celní dokumenty, které jsou potřebné pro přepravu zboží přes hranice.

Odoo je jeden z nejrychleji rostoucích a nejpoužívanějších systémů na světě. Používá jej více než 7 milionů uživatelů, včetně firem jako Toyota, Hyundai nebo Danone.

CRM a ERP systém

Systém Odoo pro klienty a zaměstnance, který je přístupný z PC, tabletu nebo mobilu

Nastavení přepravy

Spravujte přepravní objednávky, které obsahují informace o odesílateli, příjemci, zboží, společnosti

Účetnictví

Zjednodušte si práci s fakturací pomocí automatické fakturace a přiřazování plateb

Přepravní operace

Definujte přepravní operace, které představují jednotlivé fáze přepravy zboží od odesílatele k příjemci

Celní odbavení

Vytvářejte a spravujte celní dokumenty, které jsou potřebné pro přepravu zboží přes hranice

Nastavení trasy

Plánujte a optimalizujte trasy přepravních operací na základě různých kritérií jako vzdálenost, cena, čas a pod.

Přeprava zboží

Monitorujte průběh přepravy zboží v reálném čase a získejte přesné a aktuální informace o stavu zásilek

Zprávy

Zprávy o přepravních objednávkách poskytují přehledné informace a sledování objednávek

E-Learning

Možnost e-learningu pro vaše zaměstnance

Zobrazit Demo

Co dokáže naše efektivní odvětvové řešení?

Nastavení přepravních objednávek

Vytváření a seřizování přepravních objednávek pro efektivní řízení a plánování přepravy zboží

Zprávy o přepravních objednávkách poskytují přehledné informace a sledování přepravních objednávek včetně stavů, časových linií a důležitých detailů, což zlepšuje řízení přepravní logistiky

Konfigurace a nastavení různých služeb přepravních operací, umožňujících přesnou a efektivní správu a organizaci přepravy zboží

Celní odbavení a revize celního odbavení

Celní odbavení umožňuje efektivní a přesné zpracování celních postupů při přepravě zboží. Tento modul zajišťuje, že celní předpisy jsou dodrženy a správně dokumentovány, což zaručuje hladký tok zboží přes celní hranice a minimalizuje riziko problémů s celními orgány

Sledování podrobností přepravních objednávek

Sledování přepravy zboží

Funkce nastavení tras přepravních operací umožňuje efektivní plánování a optimalizaci tras přepravy zboží. Tento modul umožňuje definovat a spravovat trasy, určit preferované cesty a zastávky, a tím zajistit efektivní využití dopravních zdrojů a minimalizovat náklady a čas potřebný pro přepravu

Nastavení tras přepravních operací

Zprávy o přepravních objednávkách

Nastavení služeb přepravních operací

Možnost bezkontaktní platby kartou

Nabídněte svým zákazníkům pohodlný a bezpečný způsob platby. Můžete využít řešení eKasa a bezkontaktní platby kartou. Navíc je možné propojení se službami jako SumUp nebo Dotykačka, které vám poskytnou potřebná zařízení a software pro přijímání plateb kartou.

Kompatibilita se všemi účetními systémy

V případě, že využíváte některý z běžně dostupných účetních systémů, nemusíte se obávat o kompatibilitu. Náš flexibilní systém je plně kompatibilní s populárními účetními systémy, jako například ALFA plus, OLYMP, OMEGA, ABRA flexi, KROS, Pohoda nebo MRP. Tímto způsobem si můžete výrazně usnadnit zpracování faktur a daňových dokladů.

Kompatibilita s různými bankami

Automatizovaný systém umožňuje automatické přiřazení a uhrazení plateb bez ohledu na to, kterou banku používáte. Je kompatibilní s více bankami, včetně ČSOB, Tatra Banka, FIO, Slovenská spořitelna, VÚB banka a dalšími. Díky tomu ušetříte čas a zjednodušíte si své účetnictví.

Chtěli byste vidět, jak by vypadalo řešení ve vaší spediční společnosti?

Dohodnite si bezplatnú a nezáväznú prezentáciu s našim Odoo expertom.