https://implemento.cz/wp-content/uploads/2019/04/implemento-logo@2x-300x70.png
akcia Akce do 29. 2. 2024: ERP systém od 17 300 Kč | Vlastní firemní aplikace od 5 000 Kč | 55 firemních aplikací od 295 Kč měsíčně Více informací...

Software pro advokátní kanceláře

Naše řešení umožňuje advokátním kancelářím různých rozměrů modernizovat své operace a dosáhnout větší efektivity prostřednictvím digitálních nástrojů ve zcela flexibilním prostředí.

Zobrazit Demo

Univerzální a modulární systém, který se přizpůsobí vašim potřebám

Dokonalý, flexibilní a modulární systém automatizuje vaši advokátní kancelář, přizpůsobuje se vašim potřebám a poskytuje přehledná řešení pro konzultace, fakturaci a správu dokumentů přímo na vašem PC, mobilu nebo tabletu.

Zobrazit Demo

Hlavní funkce odvětvového řešení, které vám ušetří spoustu času

K dispozici z pohodlí domova

Možnost online přístupu pro právníky, právnických koncipientů a klienty z pohodlí jejich domovů prostřednictvím Internetu.

Systém vytvořený na míru

Přizpůsobte si systém Odoo podle vlastních preferencí a dosáhněte unikátních konkurenčních výhod.

Automatické notifikace

Získejte si důvěru svých klientů prostřednictvím transparentní komunikace o nadcházejících soudních jednáních.

Rychlé generování dokumentů

Generujte plnomocnění a jiné potřebné dokumenty pro vaše klienty rychle a bez námahy.

Odoo je jeden z nejrychleji rostoucích a nejpoužívanějších systémů na světě. Používá jej více než 7 milionů uživatelů, včetně firem jako Toyota, Hyundai nebo Danone.

CRM a ERP systém​

Systém pro klienty a zaměstnance, který je přístupný z PC, tabletu nebo mobilu

Správa klientů

Kategorizujte klienty, plánujte schůzky, přidělujte přístupy k dokumentům, automaticky podepisujte smlouvy

Účetnictví

Zjednodušte si práci s fakturací pomocí automatické fakturace a přiřazování plateb

Marketing

Odesílejte emaily, SMS, dopisy, WhatsApp a Viber zprávy z jednoho místa snadno a rychle

Online marketing

Zajistěte úspěch vaší advokátní kanceláře optimalizací SEM, SEO a využitím sociálních médií

Manažment práce

Spravujte práci svého týmu efektivně s možností vytváření úkolů a schvalování procesů

HR manažment

Efektivní řízení a výběr zaměstnanců, plánování, správa dovolené a vozového parku

Helpdesk

Usnadněte si komunikaci s klienty díky přidělování emailů zaměstnancům a automatickým emailům

E-Learning

Možnost e-learningu pro vaše zaměstnance

Zobrazit Demo

Co dokáže naše efektivní odvětvové řešení?

Zpracovat vaše požadavky klienta a zařadit spis jeho agendy podle typu obchodní právo, trestní právo, občanské právo, pracovní právo a jiné

Pomozte vašemu klientovi konzultacemi a službami

Organizovat úkoly pro asistentku a koncipienty

Informační panel v reálném čase se souhrnnými údaji pro koncipienty a klienty s přehledem konzultací, jednání a jiných úkonů přímo z PC, mobilu a tabletu

Notifikace advokátovi, koncipientovi a klientovi s informací o jednání, schůzce nebo jiné lhůtě

Fakturovat svým klientům s notifikací o platbě

Klientský portál, který se obecně používá k ukládání dokumentů

Generátor dokumentů pro založení společností a změny ve společnostech

Generování zmocnění k zastupování podle agendy

Kalkulačka advokátních nákladů a úroků z prodlení

Prostřednictvím Helpdesku již neztratíte žádný email a požadavek klienta

Bezplatné poradenství s veřejně dostupnou otázkou a odpovědí

Propojení aplikací s Vaší webovou stránkou a možnost správy přes mobil a tablet

Typy odměny - paušální, tarifní, hodinová nebo podílová

Možnost bezkontaktní platby kartou

Nabídněte svým zákazníkům pohodlný a bezpečný způsob platby. Můžete využít řešení eKasa a bezkontaktní platby kartou. Navíc je možné propojení se službami jako SumUp nebo Dotykačka, které vám poskytnou potřebná zařízení a software pro přijímání plateb kartou.

Kompatibilita se všemi účetními systémy

V případě, že využíváte některý z běžně dostupných účetních systémů, nemusíte se obávat o kompatibilitu. Náš flexibilní systém je plně kompatibilní s populárními účetními systémy, jako například ALFA plus, OLYMP, OMEGA, ABRA flexi, KROS, Pohoda nebo MRP. Tímto způsobem si můžete výrazně usnadnit zpracování faktur a daňových dokladů.

Kompatibilita s různými bankami

Automatizovaný systém umožňuje automatické přiřazení a uhrazení plateb bez ohledu na to, kterou banku používáte. Je kompatibilní s více bankami, včetně ČSOB, Tatra Banka, FIO, Slovenská spořitelna, VÚB banka a dalšími. Díky tomu ušetříte čas a zjednodušíte si své účetnictví.

Chtěli byste vidět, jak by vypadalo řešení ve vaší advokátní kanceláři?

Sjednejte si bezplatnou a nezávaznou prezentaci s naším Odoo expertem.